Wednesday, June 27, 2012

အသည္းကြဲေနလည္း ခ်စ္ေနဆဲ ကၽြန္မ၏သူငယ္ခ်င္း



ခ်စ္တတ္လိုက္တာ… ခ်စ္ႏိုင္လိုက္တာလို႕ပဲ ကၽြန္မသူ႕ကို ထင္မိပါတယ္… သူ႕ေလာက္ခ်စ္တတ္တဲ့သူ ကၽြန္မ မျမင္ဖူးဘူး..
ဘာမွ မာယာေတြ ..ပညာေတြ မပါဘဲ ရိုးရိုးႀကီးကို ခ်စ္တာ..သူက
အင္မတန္ စိတ္ေကာင္းရွိတဲ့ ကၽြန္မရဲ့ သူငယ္ခ်င္းႀကီးေပါ့
မာယာေတြမပါတဲ့ ေပးဆပ္မႈေတြ.. ေၾသာ္ သူငယ္ခ်င္းရယ္ မင္းႏွယ့္ ပင္ပန္းလိုက္တာကြယ္!
ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းကေတာ့ ခ်စ္တတ္လိုက္ရတာ.. ဒါေပမဲ့ အသြား အျပန္ရွိတယ္ဆိုတာ သူ႕အတြက္ မမွန္ဘူးလို႕ပဲ ကၽြန္မျမင္ေနရတယ္…
ကဗ်ာေတြ.. စာေတြေတာ့ သူ႕အနားမွာ က်န္ခဲ့ၾကရွာတယ္။
တစ္ခါတစ္ရံ သူ႕ဆီက ခံစားခ်က္ေတြကို အငွားယူၿပီး ကၽြန္မဆီမွာေတာင္ ကဗ်ာေတြရလာေသးတာပဲ(ေက်းဇူးပါ သူငယ္ခ်င္း!)
အခု သူ႕ရဲ့ခံစားခ်က္ေတြကို သူဖြင့္ခ်ေနတယ္…. အဲ့ဒီ ေနရာရဲ့ တည္ရွိေနမႈ႕ …. http://aekharmoe.blogspot.com/

2 comments:

  1. ခ်စ္သူငယ္ခ်င္း...:D

    ReplyDelete
  2. တစ္ခါတစ္ရံ သူ႕ဆီက ခံစားခ်က္ေတြကို အငွားယူၿပီး ကၽြန္မဆီမွာေတာင္ စာေတြလာရေသးပါတယ္။ ေက်းဇူးပါ ခါးခါး :D

    ReplyDelete